Μαθήματα Java στη Θεσσαλονίκη

Τί είναι η Java

Η Java(προφέρεται “Τζάβα”) είναι μια αντικειμενοστρεφής γλώσσα προγραμματισμού που δημιουργήθηκε/σχεδιάστηκε από την εταιρεία πληροφορικής Sun Microsystems.

Γιατί να μάθω την Java

Το σημαντικότερο πλεονέκτημα της γλώσσας Java έναντι των περισσότερων άλλων γλωσσών είναι η ανεξαρτησία του λειτουργικού συστήματος και πλατφόρμας. Τα προγράμματα που έχουν γραφτεί σε Java τρέχουν παντού το ίδιο,  Στα ανοιχτά λειτουργικά συστήματα Unix, Linux,καθώς και στα κλειστά Windows και Macintosh χωρίς να χρειαστεί να ξαναγίνει μεταγλώττιση (compiling) ή να αλλάξει ο πηγαίος κώδικας για κάθε διαφορετικό λειτουργικό σύστημα.

Σε ποιους απευθύνονται τα μαθήματα Java

Σε όσους αναζητούν εργασία στον ιδιωτικό τομέα, σε φοιτητές, αλλά και σε όσους θέλουν να απογειώσουν το βιογραφικό τους.

Μαθήμτα Java στην Θεσσαλονίκη | RAM computer Πυλαίας
Steve Jobs γνωμικά

Στον τομέα της τεχνολογίας είναι απαραίτητη η γνώση του κώδικα.

Στις αρχές του 2015, η ιστοσελίδα εύρεσης εργασίας Glassdoor.com δημοσίευσε μια λίστα με τις 25 πιο υψηλόμισθες θέσεις εργασίας που βρίσκονται σε ζήτηση. Οι περισσότερες από αυτές ήταν στον τομέα της τεχνολογίας και ζητούσαν από τους υποψηφίους να γνωρίζουν τον κώδικα.

Η Java είναι η 2η κορυφαία γλώσσα προγραμματισμού(Top Tech) στον κόσμο.

Πληροφορίες μαθημάτων Java

  • 6 άτομα στο τμήμα
  • Σύνολο ωρών: 15
  • Διάρκεια εκπαιδευτικής ώρας 60′
  • Έναρξη μαθημάτων: Σεπτέμβριος 2024
  • Αξία: 299€ σε 3 δόσεις (Εκπτωση 20% σε φοιτητές, ανέργους και πολυτέκνους)
  • Με προεξόφληση: 249€
  • Βεβαίωση παρακολούθησης μαθημάτων Java
μαθήματα java Θεσσαλονίκη

Δήλωση συμμετοχής στα σεμινάρια Java

[raw]

Φόρμα δήλωσης συμμετοχής

Εισάγετε τα στοιχεία σας για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο/μάθημα που σας ενδιαφέρει.

[/raw]

Ύλη μαθημάτων Java

  • Εισαγωγή
  • Τι είναι η java
  • Εγκατάσταση του NetBeans
  • Τι είναι τα πακέτα τις Java
  • Πρωτόγονοι τύποι δεδομένων
  • Βασικές διαδικασίες
  • Μεταβλητές
  • Πίνακες
  • Πρώτη εφαρμογή Java
  • Βασική δομή ενός προγράμματος
  • Χρησιμοποίηση σχολίων στον κώδικα
  • Εκτέλεση της εφαρμογής
  • Δημιουργία δομής προγράμματος
  • Εισαγωγή πακέτων
  • Υλοποίηση κλάσεων
  • Δημιουργία νήματος
  • Μορφοποίηση επιλογών ετικετών
  • Δημιουργία και εκτέλεση
  • Δημιουργία του project
  • Δημιουργία του GUI
  • Μορφοποίηση του GUI
  • Εισαγωγή κώδικα Java
  • Υλοποίηση της εφαρμογής
  • Μετατροπέας ύψους
  • Δημιουργία δομής εφαρμογής
  • Δημιουργία του GUI
  • Εισαγωγή μορφοποίησης στο GUI
  • Διαφοροποίηση ονομάτων μεταβλητών
  • Κώδικας για την μετατροπή
  • Εκτέλεση της εφαρμογής
  • Δημιουργία του project
  • Σχεδίαση του GUI
  • Μορφοποίηση του GUI
  • Μετονομασία μεταβλητών
  • Εισαγωγή κώδικα
  • Εκτέλεση της εφαρμογής
  1. Δημιουργία του GUI
  2. Μορφοποίηση του GUI
  3. Εισαγωγή χρωμάτων στο GUI
  4. Εισαγωγή κώδικα
  5. Εκτέλεση της εφαρμογής
  • Δημιουργία εφαρμογής
  • Μετονομασία περιεχομένων
  • Εισαγωγή κώδικα
  • Εκτέλεση εφαρμογής
  • Δημιουργία του project
  • Δημιουργία του GUI
  • Εισαγωγή κώδικα
  • Εκτέλεση της εφαρμογής
  • Πρόγραμμα που καθορίζει το άλμα
  • Πρόγραμμα που δημιουργεί τυχαίους αριθμούς
  • Πρόγραμμα που δημιουργεί πρώτους αριθμούς
Εισαγωγή στην Java
  • Εισαγωγή
  • Τι είναι η java
  • Εγκατάσταση του NetBeans
  • Τι είναι τα πακέτα τις Java
  • Πρωτόγονοι τύποι δεδομένων
  • Βασικές διαδικασίες
  • Μεταβλητές
  • Πίνακες
Δημιουργία της πρώτης εφαρμογής
  • Πρώτη εφαρμογή Java
  • Βασική δομή ενός προγράμματος
  • Χρησιμοποίηση σχολίων στον κώδικα
  • Εκτέλεση της εφαρμογής
Δημιουργία ψηφιακού ρολογιού
  • Δημιουργία δομής προγράμματος
  • Εισαγωγή πακέτων
  • Υλοποίηση κλάσεων
  • Δημιουργία νήματος
  • Μορφοποίηση επιλογών ετικετών
  • Δημιουργία και εκτέλεση
Ποσοστιαία αριθμομηχανή
  • Δημιουργία του project
  • Δημιουργία του GUI
  • Μορφοποίηση του GUI
  • Εισαγωγή κώδικα Java
  • Υλοποίηση της εφαρμογής
  • Μετατροπέας ύψους
  • Δημιουργία δομής εφαρμογής
  • Δημιουργία του GUI
  • Εισαγωγή μορφοποίησης στο GUI
  • Διαφοροποίηση ονομάτων μεταβλητών
  • Κώδικας για την μετατροπή
  • Εκτέλεση της εφαρμογής
Μετρητής λέξεων
  • Δημιουργία του project
  • Σχεδίαση του GUI
  • Μορφοποίηση του GUI
  • Μετονομασία μεταβλητών
  • Εισαγωγή κώδικα
  • Εκτέλεση της εφαρμογής
Μετατροπή βάρους
  1. Δημιουργία του GUI
  2. Μορφοποίηση του GUI
  3. Εισαγωγή χρωμάτων στο GUI
  4. Εισαγωγή κώδικα
  5. Εκτέλεση της εφαρμογής
Πρόσθεση
  • Δημιουργία εφαρμογής
  • Μετονομασία περιεχομένων
  • Εισαγωγή κώδικα
  • Εκτέλεση εφαρμογής
Μετατροπή θερμοκρασίας
  • Δημιουργία του project
  • Δημιουργία του GUI
  • Εισαγωγή κώδικα
  • Εκτέλεση της εφαρμογής
Εφαρμογές κονσόλας Java
  • Πρόγραμμα που καθορίζει το άλμα
  • Πρόγραμμα που δημιουργεί τυχαίους αριθμούς
  • Πρόγραμμα που δημιουργεί πρώτους αριθμούς

Anybody Can Learn